2016年4月22日 星期五

問我「主恩」有幾多 ? ( 1 - 2 )

(1)




 (2)


問我

1.
問我主恩有幾多,
究竟主恩有幾多,
我如何能夠, 一一去數清楚。

問我點解會高興, 
究竟點解無苦楚,
我笑住回答, 講一聲主愛我。

無論我有百般對, 
或有千般錯,
耶穌巳承受結果,

面對世界一切, 
那怕會如何, 
全心靠耶穌經過。


2.
問我當初信靠經過, 
有主天天輕撫心窩,
靠著神能夠, 將抑鬱苦楚拋開。

頌讚歌聲句句鏗鏘, 
見証主恩天天分享,
以熱誠熱愛, 交出真心去和唱。

回望已過去的我, 
像幽谷走過, 
,,厭煩,恨怨多,

憑著信懊悔改過, 
天天開心過, 
求主聖靈更新我。

3.
現我天天敞開心窩, 
放低心中千斤枷鎖,
細味神話語, 謹遵教誨細意思想。

念記基督犧牲的愛, 
十架釘身種種苦楚,
唱頌神大愛, 甘將一生獻奉上。

沒有留言:

張貼留言